Stołówka
Instrukcja Obsługi Systemu Stołówki LOCA
CZYM JEST SYSTEM LOCA?
System Loca to stworzona z myślą o uczniach i ich rodzicach/opiekunach prawnych aplikacja internetowa, która umożliwia zdalne zamawianie oraz opłacanie szkolnych posiłków.
ZAMÓWIENIA POSIŁKÓW
Organizacja i planowanie żywienia zbiorowego w placówkach oświatowych odbywa się w trybie miesięcznym dlatego zamówienie musi być złoże i opłacone z góry za dany miesiąc.
Nie jest możliwe zamawianie posiłków z dnia na dzień bądź z tygodnia na tydzień.
Składając zamówienie w trybie miesięcznym jest możliwość rezygnacji z wybranych dni, jeżeli kalendarz/terminarz lub preferencje żywieniowe Twojego dziecka nie pozwalają na skorzystanie z żywienia w danym dniu.
CENY POSIŁKÓW W ROKU SZKOLNYM 2023/2024:
- cena za wyżywienie dla klas”0”, składające się z zupy, drugiego dania z surówką oraz kompotem i podwieczorkiem wynosi 14,70 zł/dziennie;
- cena za abonament obiadowy dla klas od 1 do 8 na który składa się zupa w cenie 2,40 zł, lub drugie danie z surówką i kompotem w cenie 10,00 zł, lub cały zestaw w cenie 11,30 zł.
JADŁOSPIS
Jadłospis tygodniowy będzie umieszczany w zakładce „Aktualności” w każdy poprzedzający piątek.
OPŁATY ZA ŻYWIENIE
Stosujemy dwie metody opłat :
1Po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia w systemie LOCA / zakładka „Zamawiam” opłatę za posiłki należy wnieść przez aplikację Przelewy24 na swój indywidualny rachunek widoczny na każdym koncie w systemie. Złożenie zamówienia na kolejny miesiąc spowoduje automatyczne naliczenie należności z uwzględnieniem zgłoszonych nieobecności. Tylko wpłata pełnej lub większej kwoty skutkuje poprawnym złożeniem zamówienia. Osoby preferujące płatności przelewem tradycyjnym lub w formie gotówkowej muszą przed złożeniem zamówienia zasilić konto stołówkowe odpowiednią kwotą. Kwota musi zostać zaksięgowana na koncie stołówkowym przed złożeniem zamówienia.
2.Opłata z odroczonym terminem. Usługodawca wysyła deklarację na następny miesiąc, a rodzic jest zobowiązany do opłacenia posiłków z góry do 5 dnia . Po tym terminie wydawanie posiłków może zostać zablokowane.
Przed złożeniem zamówienia należy zgłosić ewentualne zmiany np. zamiast zestawu wyłącznie II danie, gdyż nie będzie możliwości dokonania zmian później i na cały miesiąc pozostanie ten rodzaj posiłku, który zostanie zamówiony.
ODWOŁANIA POSIŁKÓW I ZWROTY
Rezygnację z posiłku na dany dzień można zgłosić w systemie najpóźniej do godziny 08:59 w dniu odwołania.
CO MUSZĘ ZROBIĆ, ABY MIEĆ PEWNOŚĆ, ŻE MOJE DZIECKO/PODOPIECZNY OTRZYMA POSIŁEK?
Wystarczy, że złożysz, zatwierdzisz i opłacisz swoje zamówienie posiłków w systemie LOCA.
Składając na czas zamówienie posiłków gwarantujesz swojemu dziecku dostęp do żywienia w jego placówce.
W JAKI SPOSÓB ZOSTANIE SPRAWDZONE MOJE DZIECKO/PODOPIECZNY NA STOŁÓWCE PODCZAS ODBIORU POSIŁKÓW?
Weryfikacja uczniów podczas wydawania posiłków odbywać będzie się w oparciu o identyfikacyjne karty stołówkowe / legitymacje szkolne.
Uczul swoje dziecko, że karta należy wyłącznie do niego i nie można się nią zamieniać/wymieniać z innymi uczniami.
Karty nie należy ozdabiać, zamalowywać, prać, rozgrzewać ani udostępniać zwierzętom domowym.
Obowiązkiem posiadania karty objęci są wszyscy Uczniowie korzystający ze szkolnych posiłków z wyłączeniem Zerówkowiczów.
Brak karty przy odbiorze posiłku będzie skutkować niewydaniem posiłku bądź znacznym wydłużeniem czasu obsługi podczas przerw obiadowych.
KONTAKT
W sprawach związanych z realizacją żywienia i bezpośrednią obsługą na terenie stołówki zapraszamy do kontaktu z pracownikami naszej firmy pod numerem telefonu 533 332 156 lub poprzez mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
FILMY INSTRUKCYJNE
e-Rodzic – deklarowanie
https://www.youtube.com/watch?v=TlQxvrIGEuk&t=67s
e-Rodzic – odwołania
https://www.youtube.com/watch?v=c4YrjXqkbaQ&t=46s
e-Rodzic – płatność